dimecres, 12 de maig del 2010

Objectius post remençes:

Ara que ja em fet la remençes haurem de començar a buscar altres objectius, jo demà m'inscriure a la volta al bages, si algu hi esta interesat que ho digui que a partir de divendres es mes car!
I tambè volia dir-vos que el dia 30 de Maig hi ha dues trobades amb btt que estan be son la Tramunbike i La Pedalada de Solsona, n'hauriem de parlar i si algu hi esta interesat anar a la que siguem mes colla jo en fare una de les dues.
A i tenim el tema del circuit de catalunya aturat a mi m'agradaria, hauriem de posar data i activar ho!

1 comentari:

  1. Ara m' agrada. Que el blog torni agafar trempera.
    Jo voto per fer la tramuntbike.Sóc repetidor pero amb va agradar molt i penso que si aquesta setmana aneu a la preso de Busa son 2 setmanes seguides al i a més amb la volta al bages potser no ens i voldran. En quan el circuit jo m' hi apunto.

    ResponElimina