Nois i noies
estaria be que poguem posar fotos de les nostres sortides al blog.
Per cert, la sortida del 22 ja te punt de sortida: Cardona. I desti: la preso, la preso de Busa. 67 km
dissabte, 24 d’abril del 2010
dimecres, 14 d’abril del 2010
Dissabte Serraseca
Turrens suposo que ja tens la ruta a punt?
Ara he mirat el temps i sembla que el dissabte ens aguantara!
Ja ens posarem d'acord per l'hora que em de marxar i com ho fem amb els cotxes!
Ara he mirat el temps i sembla que el dissabte ens aguantara!
Ja ens posarem d'acord per l'hora que em de marxar i com ho fem amb els cotxes!
dimarts, 6 d’abril del 2010
dilluns, 29 de març del 2010
Comencen els sopars a Bellmunt
Ara que han canviat l'hora i el dia es va allargant començarem a quedar-nos a sopar a Bellmunt el primer dia sera el 7 d'abril, ja ho sabeu el que volgui a les 8 sortim de l'Avinguda Atlantida.
Apa Salut!
Apa Salut!
dimarts, 23 de març del 2010
Circuit de Catalunya
En Turrens em va comentar que es pot anar al circuit pagant 5 euros i el lloguen de 7 a 10 del vespre. La idea seria de trobar un dia entre setmana, per anar'hi una colla i poder donar unes voltes i al final fer una mica de crono! Podria ser divertit! A veure si posem data i ho activem!
A tope!
A tope!
dilluns, 22 de març del 2010
Lluçanès Feréstec
Aquest proper diumenge alguns participaran a aquesta prova de btt. Aquí teniu el link de la federació on parla de les característiques de la prova i des d'on també podreu accedir al blog de la Unió Ciclista LLuçanès on explica com us podeu inscriure...
2a edició del Lluçanès Feréstec
Qui s'hi ha apuntat ja?
2a edició del Lluçanès Feréstec
Qui s'hi ha apuntat ja?
dimecres, 17 de març del 2010
I Volta al Bages BTT
La primera volta al Bages amb BTT (VBTT 2010) és un repte de 250 km en dos dies, amb un circuit exigent que us durà per més de 100 km de corriols i més de 6.000 metres de desnivell acumulat, tot reseguint la geografia de la Catalunya central.
Dissabte: 150 km
1 nit de convivència a Castellnou de Bages
Diumenge: 100 km
Dissabte: 150 km
1 nit de convivència a Castellnou de Bages
Diumenge: 100 km
Escit per en Raül al facebook: "Molt bones a tots. No ens hem pogut estar de fer-ho públic. Aquest 2010 serà una ruta on només hi podreu accedir per invitació, ja que tenim una limitació de gent.
Mica en mica us anirem informant del preu, el recorregut, gps i tots els dubtes que tingueu.
No dubteu que serà un gran repte ! Reserveu les dates 12 i 13 de juny."
Mica en mica us anirem informant del preu, el recorregut, gps i tots els dubtes que tingueu.
No dubteu que serà un gran repte ! Reserveu les dates 12 i 13 de juny."
dimarts, 16 de març del 2010
dilluns, 15 de març del 2010
Sortida dissabte 20 (by Mon Colomer)
Aquest dissabte l'encarregat de dissenyar la ruta és en Mon Colomer. Ens vol portar a fer una ruta en bici de carretera per la zona de Llançà i el Cap de Creus.
Cal dir però que estarem pendents fins a última hora del temps i sobretot del vent que pugui bufar més o menys fort en aquella zona. Suposem doncs que fins divendres no s'acabarà de decidir en ferm la ruta del dissabte.
Per cert, s'admeten propostes pel títol del blog...
Cal dir però que estarem pendents fins a última hora del temps i sobretot del vent que pugui bufar més o menys fort en aquella zona. Suposem doncs que fins divendres no s'acabarà de decidir en ferm la ruta del dissabte.
Per cert, s'admeten propostes pel títol del blog...
Subscriure's a:
Missatges (Atom)